Επωφεληθείτε από τις αυτοματοποιημένες λύσεις για τις ηλεκτρονικές B2B πωλήσεις
Ενοποιήστε τα κανάλια λιανικής και χονδρικής πώλησης
Έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται σε πελάτες νομικών προσώπων; Στην πλατφόρμα MerchantPro θα βρείτε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για απόδοση στο ηλεκτρονικό B2B εμπόριο και φυσικά στο B2C.
Σας προσφέρουμε μια σειρά λειτουργιών αφιερωμένων σε διαδικτυακές επιχειρήσεις χονδρικής ή σε άλλες εταιρείες, ικανές να υποστηρίξουν τη στρατηγική πωλήσεων σας για το κοινό-στόχο σας: διαφοροποιημένες τιμές ανάλογα με τις ομάδες πελατών, μαζικές εκπτώσεις, επαναλαμβανόμενες συνδρομές για ορισμένα προϊόντα καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες
Με αυτές τις αυτοματοποιημένες λύσεις απλοποιείτε σημαντικά όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού B2C εμπορίου , αλλά και αυτές των συνεργατών σας.
Ομάδες πελατών με διαφορετική τιμολόγηση
Είναι σημαντικό στις B2B συνεργασίες να δημιουργηθούν μόνιμες σχέσεις με κάθε έναν από τους συνεργάτες. Έτσι, με βάση το ιστορικό αγορών, μπορείτε να προσαρμόσετε διάφορες προσφορές για να καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες τους.
Στο κατάστημά σας στο MerchantPro μπορείτε να δημιουργήσετε μειώσεις τιμών διαθέσιμες μόνο για συγκεκριμένες ομάδες πελατών, γεγονός που επιτρέπει σε μόνο μέλη που είναι συνδεδεμένα σε αυτήν την ομάδα να αγοράζουν προϊόντα σε αυτήν την προνομιακή τιμή. Για καλύτερη τμηματοποίηση, μπορείτε να ορίσετε ομάδες πελατών με κριτήρια που μπορούν να επηρεάσουν θετικά τις πωλήσεις σας, όπως τους τύπους των προϊόντων που αγοράστηκαν, τη συχνότητα των παραγγελιών ή τον όγκο τους.
Επωφεληθείτε από την ευελιξία στη διαχείριση και την παρουσίαση των προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο η ικανοποίηση των συνεργατών αυξάνεται με κάθε παραγγελία στο κατάστημα σας.
Προσαρμοσμένες εκπτώσεις και τιμές
Μια συνήθης πρακτική στις B2B σχέσεις είναι να δοθούν εκπτώσεις για διάφορες αγορές. Μπορείτε να το κάνετε αυτό στο κατάστημα σας ορίζοντας έναν κανόνα μαζικής έκπτωσης, μέσω του οποίου ο πελάτης της νομικής οντότητας λαμβάνει μείωση τιμής που ποικίλλει ανάλογα με τον αριθμό των τεμαχίων που αγοράστηκαν από ένα προϊόν.
Έχετε πολλές επιλογές για να ορίσετε ή να περιορίσετε τα προϊόντα για τα οποία θα ισχύουν αυτοί οι κανόνες έκπτωσης, συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, έτσι ώστε η προσφορά να ταιριάζει στις ανάγκες των πελατών σας όπως ένα "γάντι", αλλά και να σέβεται τη στρατηγική πωλήσεων σας.
Προσφέρετε τη δυνατότητα υποβολής Επαναλαμβανόμενων παραγγελιών & συνδρομών
Υπάρχουν πολλές καταστάσεις στις οποίες οι B2B πελάτες ενδέχεται να έχουν επαναλαμβανόμενη ανάγκη για ορισμένα προϊόντα, όπως είδη γραφείου. Εάν στοχεύετε επίσης τέτοιες ομάδες πελατών, μπορείτε να τους κάνετε διαθέσιμες την επιλογή "Επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και συνδρομές" στο κατάστημα MerchantPro, το οποίο σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε παραγγελίες αυτόματα, χωρίς άλλες παρεμβάσεις, σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα.
Κερδίζετε προβλεψιμότητα όσον αφορά τις παραγγελίες και οι συνεργάτες σας επωφελούνται από μια ευκολότερη εμπειρία αγορών.
Εγγραφή για πελάτες νομικών οντοτήτων
Όταν η διαδικτυακή σας επιχείρηση στρέφεται προς τις B2B πωλήσεις, το κατάστημα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Εκτός από τη δυνατότητα διαμόρφωσης προσφορών αφιερωμένων σε επιχειρηματικούς πελάτες, η πλατφόρμα MerchantPro σας προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να επιτρέψετε την πρόσβαση στο κατάστημα μόνο για νομικά πρόσωπα και να προσαρμόσετε τη σελίδα εγγραφής ή αγοράς σας χρησιμοποιώντας πεδία ειδικά για αυτόν τον τύπο πελάτη.
Οι συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου B2B μπορεί να είναι περίπλοκες, αλλά τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα MerchantPro μπορούν να σας βοηθήσουν να διευκολύνετε σημαντικά όλες τις διαδικασίες.