Ποιες καταστάσεις διαθεσιμότητας μπορώ να ορίσω για το κατάστημά μου;

Μόλις δημιουργηθεί ένα κατάστημα MerchantPro, θα είναι online και προσβάσιμο στους επισκέπτες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να θέλετε να περιορίσετε την πρόσβαση στο κατάστημα για ένα χρονικό διάστημα, να απενεργοποιήσετε προσωρινά την τοποθέτηση παραγγελιών ή να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά με ορισμένες καθυστερήσεις στην επεξεργασία παραγγελιών.

  • Το κατάστημα είναι online - ενεργό
  • Το κατάστημα είναι σε διακοπές
  • Το κατάστημα είναι εκτός σύνδεσης

Το κατάστημα είναι online

Αμέσως μετά τη δημιουργία του καταστήματος, ρυθμίζεται αυτόματα σε λειτουργία Online. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο για να κάνουν παραγγελίες.

Εάν οι παραγγελίες δεν μπορούν να ληφθούν ή το κατάστημα βρίσκεται υπό συντήρηση, μπορείτε να ορίσετε μία από τις επιλογές για το κατάστημα σε διακοπές, εκτός σύνδεσης ή με κωδικό πρόσβασης.

Όταν θέλετε να επαναφέρετε το κατάστημα σε ηλεκτρονική λειτουργία για να λαμβάνετε παραγγελίες ή να είναι ορατά, απλώς πρέπει να επιλέξετε την επιλογή Το κατάστημα είναι συνδεδεμένο από τις ρυθμίσεις συντήρησης και να αποθηκεύσετε τις αλλαγές.

Το κατάστημα είναι σε διακοπές

Μερικές φορές το κατάστημά σας μπορεί να κάνει ένα σύντομο διάλειμμα διακοπών (π.χ. περίοδος διακοπών ), πράγμα που σημαίνει ότι η επεξεργασία παραγγελιών θα καθυστερήσει. Κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων, ανάλογα με την επιλογή που έχετε επιλέξει, μπορείτε να συνεχίσετε να λαμβάνετε παραγγελίες (εμφανίζοντας επίσης ένα ενημερωτικό μήνυμα στο κατάστημα) ή μπορείτε να απενεργοποιήσετε πλήρως την τοποθέτηση των παραγγελιών.

Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις ακόλουθες δύο επιλογές:

  • Το κατάστημα βρίσκεται σε διακοπές (μήνυμα προειδοποίησης στη σελίδα τοποθέτησης παραγγελιών)
    Εφαρμόζοντας αυτήν τη ρύθμιση, το κατάστημά σας θα παραμείνει συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και θα είναι προσβάσιμο στους χρήστες και θα μπορεί να κάνει παραγγελίες όπως οποιαδήποτε άλλη στιγμή.

    Επιπλέον, ένα συγκεκριμένο μήνυμα θα εμφανίζεται στη σελίδα αποστολής παραγγελιών, η οποία θα ενημερώνει τους χρήστες για την περίοδο των διακοπών και για τις καθυστερήσεις επεξεργασίας παραγγελιών.

    Αυτό το μήνυμα μπορεί να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες, για να καθησυχάσει τους πελάτες σχετικά με το πώς θα χειριστείτε τις παραγγελίες τους και την παράδοση των προϊόντων σε ικανοποιητικό χρόνο.

    Όταν ένας χρήστης υποβάλλει την ηλεκτρονική παραγγελία στο κατάστημα, το μήνυμα θα εμφανίζεται στον ιστότοπο στη σελίδα υποβολής παραγγελιών, μετά την προσθήκη των προϊόντων στο καλάθι αγορών.

  • Το κατάστημα βρίσκεται σε διακοπές (η ηλεκτρονική παραγγελία είναι απενεργοποιημένη)
    Ορίζοντας αυτήν την κατάσταση, το κατάστημά σας θα είναι διαδικτυακό και προσβάσιμο στους χρήστες, αλλά δεν θα μπορούν να κάνουν παραγγελίες

    Η σελίδα παραγγελίας θα εμφανίσει έτσι ένα συγκεκριμένο μήνυμα, το οποίο ενημερώνει τους χρήστες για την περίοδο των διακοπών στην οποία βρίσκεται το κατάστημα. Το κουμπί Υποβολή παραγγελίας δεν θα εμφανίζεται πλέον σε αυτήν τη σελίδα και οι χρήστες δεν θα μπορούν πλέον να στέλνουν παραγγελίες.

    Το ενημερωτικό μήνυμα μπορεί να τροποποιηθεί και να εξατομικευτεί ανάλογα με τις ανάγκες, προκειμένου να ενημερώσει τους χρήστες σχετικά με την περίοδο κατά την οποία το κατάστημα θα συνεχίσει τη δραστηριότητά του.

    Όταν ένας χρήστης υποβάλλει την ηλεκτρονική παραγγελία στο κατάστημα, το μήνυμα θα εμφανίζεται στον ιστότοπο στη σελίδα υποβολής παραγγελίας, αλλά δεν θα είναι δυνατό να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, την πραγματική υποβολή παραγγελίας.

Για να ορίσετε την κατάσταση των διακοπών στο κατάστημα, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Συντήρηση .

  2. Επιλέξτε μία από τις ακόλουθες επιλογές:

    α. Το κατάστημα βρίσκεται σε διακοπές (μήνυμα προειδοποίησης στη σελίδα τοποθέτησης παραγγελιών) .
    β. Το κατάστημα βρίσκεται σε διακοπές (η ηλεκτρονική παραγγελία είναι απενεργοποιημένη) .

  3. Επεξεργαστείτε το μήνυμα που θα εμφανίζεται στο κατάστημα, στο πεδίο Μήνυμα .

  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση .

Το κατάστημα είναι εκτός σύνδεσης - κλειστό

Αυτή η κατάσταση σάς επιτρέπει να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία συντήρησης στο κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα είναι εκτός σύνδεσης, οι χρήστες δεν θα έχουν πλέον πρόσβαση στο περιεχόμενο εντός του καταστήματος και από προεπιλογή δεν θα μπορούν να κάνουν παραγγελίες.

Κατά την πρόσβαση στο κατάστημα, θα εμφανιστεί ένα συγκεκριμένο μήνυμα πληροφοριών σχετικά με την περίοδο μη διαθεσιμότητας, ένα μήνυμα που μπορείτε να προσαρμόσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

Για να ρυθμίσετε τη λειτουργία εκτός σύνδεσης για το κατάστημα, μπορείτε να ολοκληρώσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Συντήρηση .

  2. Ορίστε την επιλογή Το κατάστημα είναι εκτός σύνδεσης .

  3. Επεξεργαστείτε τον τίτλο και το μήνυμα της σελίδας, εάν θέλετε.

  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση .

Όταν ένας χρήστης αποκτά πρόσβαση στο κατάστημα, το μήνυμα θα εμφανίζεται στον ιστότοπο ως εξής:

Για να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία συντήρησης και να επαναφέρετε το Ηλεκτρονικό κατάστημα, μεταβείτε στη σελίδα Συντήρηση και επιλέξτε την επιλογή Το κατάστημα είναι συνδεδεμένο ή μία από τις λειτουργίες διακοπών και , στη συνέχεια, Αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Τελευταία τροποποίηση: 29 Jun 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;