Πώς μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή Multi Store;

Η διαχείριση πολλαπλών διαδικτυακών καταστημάτων χρησιμοποιώντας ένα κοινό απόθεμα μπορεί εύκολα να γίνει μέσω της εφαρμογής Multi Store .

Μάθετε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε για να ρυθμίσετε τον αυτόματο συγχρονισμό του καταλόγου προϊόντων και των αποθεμάτων σας σε όλα τα συνδεδεμένα καταστήματα.

  • Εγκατάσταση της εφαρμογής Multi Store
  • Κατηγορίες χαρτογράφησης σε συνδεδεμένα καταστήματα
  • Χαρτογράφηση χαρακτηριστικών από συνδεδεμένα καταστήματα
  • Ατομική επιλογή προϊόντων για αποστολή
  • [Έλεγχος των διαθέσιμων προϊόντων για αποστολή

Εγκατάσταση της εφαρμογής Multi Store

Για να έχετε πρόσβαση στις λειτουργίες που παρέχονται από την εφαρμογή Multi Store, πρέπει να περάσετε από διάφορα βήματα εγκατάστασης και ρύθμισης τόσο στο Source store όσο και στο Target store .

Οι απαραίτητες λειτουργίες είναι οι εξής:

Βήμα 1: Ρυθμίσεις καταστήματος στόχου (δευτερεύον)

Πρέπει κατ' αρχάς να δημιουργήσετε ένα κλειδί API με σκοπό να συνδέσετε το Target κατάστημα για την Πηγή κατάστημα . Αυτή η λειτουργία θα εκτελεστεί εντός της εφαρμογής Access API , εγκατεστημένη στο κατάστημα Target και η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί από την τεχνική υποστήριξη του MerchantPro .

Αφού δημιουργήσετε το κλειδί API, θα λάβετε ένα αρχείο που περιέχει όλα τα δεδομένα για να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή Multi Store.

Βήμα 2: Ρυθμίσεις καταστήματος προέλευσης (κύρια)

  1. Μεταβείτε στο Source store και μεταβείτε στη σελίδα App Store .

  2. Προσδιορίστε την εφαρμογή Multi Store και κάντε κλικ στο κουμπί Εγκατάσταση .

  3. Μεταβείτε στην ενότητα "Ρυθμίσεις σύνδεσης " και προσθέστε τα αντίστοιχα δεδομένα σύνδεσης στο κατάστημα προορισμού . Με βάση αυτήν τη σύνδεση που πραγματοποιείται μεταξύ καταστημάτων, ο κατάλογος προϊόντων θα εισαχθεί και θα ενημερωθεί στο κατάστημα Target .

    Ανοίξτε το αρχείο για το κλειδί API, από το οποίο μπορείτε να ανακτήσετε τα ακόλουθα δεδομένα σύνδεσης, τα οποία μπορείτε να εισαγάγετε στα ακόλουθα πεδία:
    α. API API - ο σύνδεσμος που καταχωρίστηκε πρέπει να επεξεργαστεί χειροκίνητα για να έχει την τελική φόρμα: https: {domain} / api / v2 (π.χ. https://demo.ro/api/v2 , όπου το demo.ro είναι ο τομέας του καταστήματος προορισμού);
    β. Κλειδί API - βρέθηκε στο αρχείο για το κλειδί API (π.χ. kWyeUXs2SGJkUqK7UWmkJb9N8 );
    γ. Μυστικό API - βρέθηκε στο αρχείο για το κλειδί API (π.χ. 96234480348c467140b686a99975adbc ).

  4. Μεταβείτε στην ενότητα Γενικές ρυθμίσεις για να επιλέξετε τις προτιμήσεις για την αποστολή των προϊόντων στο κατάστημα Target και για την ενημέρωση του καταλόγου.

  5. Για το Πώς θέλετε να στείλετε προϊόντα στη ρύθμιση καταστήματος Target (δευτερεύον) , επιλέξτε την κατάλληλη διαμόρφωση, με τις ακόλουθες επιλογές:

    • Αυτόματη αποστολή όλων των προϊόντων (μπορούν να εφαρμοστούν χειροκίνητες εξαιρέσεις) - προαιρετικά, τα προϊόντα μπορούν να αποκλειστούν μεμονωμένα, απευθείας από τον κατάλογο προϊόντων.
    • Επιλέξτε κατηγορίες προϊόντων - θα μπορείτε να επιλέξετε τις κατηγορίες προϊόντων που θα σταλούν. η επιλογή θα εφαρμοστεί για τις επιλεγμένες κατηγορίες και τις υποκατηγορίες τους.
    • Μην στέλνετε προϊόντα αυτόματα (τα προϊόντα πρέπει να επιλέγονται χειροκίνητα) - θα μπορείτε να επιλέξετε κάθε προϊόν ξεχωριστά από τη σελίδα καταχώρισης προϊόντων.
  6. Επιλέξτε ένα από τα ακόλουθα πεδία αναγνώρισης προϊόντος, μετά τα οποία θα ενημερωθούν οι πληροφορίες προϊόντος στο κατάστημα προορισμού (περιγραφές, πεδία, χαρακτηριστικά κ.λπ.):
    α. Αναγνωριστικό προϊόντος - αυτές οι πληροφορίες εκχωρούνται αυτόματα όταν προσθέτετε ή εισάγετε το προϊόν με μη αυτόματο τρόπο στο κατάλογος;
    β) SKU (Μονάδα Διατήρησης Αποθεμάτων) ·
    γ) EAN (ευρωπαϊκός αριθμός άρθρου) ·
    Οι δύο κωδικοί αναγνώρισης μπορούν να προστεθούν απευθείας από τη σελίδα επεξεργασίας προϊόντος (ή με την εισαγωγή αποθέματος). Για να εισαγάγετε τους κωδικούς SKU και EAN, είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε τις αντίστοιχες επιλογές στη σελίδα Ρυθμίσεις συστήματος .

  7. Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω πεδία ταυτοποίηση του προϊόντος μετά την οποία θα ενημερώνεται το απόθεμα και τις τιμές:
    α. Κωδικός β) EAN

  8. Προαιρετικά ενεργοποιεί τη ρύθμιση Αποθήκευση αναγνωριστικού προϊόντος στο κατάστημα προέλευσης (κύρια) ως εξωτερική αναφορά .

    Έτσι, το αναγνωριστικό προϊόντος από το κατάστημα προέλευσης θα αποθηκευτεί στο πεδίο " Εξωτερική αναφορά " των προϊόντων που εισάγονται στο κατάστημα προορισμού .

    Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το αναγνωριστικό ως εξωτερική αναφορά, είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε την επιλογή Εξωτερική αναφορά στο κατάστημα προορισμού , στη σελίδα Ρυθμίσεις συστήματος . Με τη βοήθεια της εξωτερικής αναφοράς μπορείτε να φιλτράρετε ευκολότερα τα προϊόντα από έναν συγκεκριμένο προμηθευτή, να εφαρμόσετε μόνο εισαγωγές ή εξαγωγές, για να φιλτράρετε τις παραγγελίες που περιέχουν τα αντίστοιχα προϊόντα κ.λπ.

  9. Προαιρετικά, επιλέξτε τα πεδία προϊόντων που δεν θέλετε να στείλετε στο κατάστημα προορισμού (δευτερεύον).

    Για να το κάνετε αυτό, στα Πεδία που εξαιρούνται από την υποβολή, πρέπει να εισαγάγετε το όνομα που εμφανίζεται στη στήλη Πεδίο , στη λίστα των πεδίων προϊόντων που χρησιμοποιούνται από το σύστημα MerchantPro.

    Παράδειγμα 1: Εάν η περιγραφή των προϊόντων στο κατάστημα Target είναι γραμμένη σε άλλη γλώσσα (π.χ. Αγγλικά), τότε μπορείτε να εξαιρέσετε την περιγραφή (όνομα πεδίου = "περιγραφή") από την υποβολή. Αργότερα μπορείτε να προσθέσετε τις περιγραφές απευθείας στο κατάστημα Target , στην αντίστοιχη γλώσσα (π.χ. Αγγλικά)

    Παράδειγμα 2: Εάν δεν θέλετε να στείλετε την τιμή με φόρους στο κατάστημα Target, μπορείτε να καταργήσετε το αντίστοιχο πεδίο ("price_gross") και, στη συνέχεια, να προσθέσετε στο Target τους φόρους που χρησιμοποιεί αυτό το κατάστημα.

  10. Μεταβείτε στην ενότητα Ρυθμίσεις τιμών για να επιλέξετε τις προτιμήσεις σας σχετικά με τον τρόπο αποστολής των τιμών στο κατάστημα Target .

  11. Επιλέξτε το νόμισμα στο οποίο οι τιμές από το κατάστημα προέλευσης αποστέλλονται στο κατάστημα προορισμού (εάν τα νομίσματα των δύο καταστημάτων είναι διαφορετικά, η μετατροπή θα πραγματοποιηθεί με τη συναλλαγματική ισοτιμία BNR).

  12. Προσθέστε την ποσοστιαία αύξηση στο πεδίο Εφαρμογή αύξησης τιμής , εάν θέλετε να εφαρμόσετε μια αύξηση τιμής για προϊόντα που αποστέλλονται στο κατάστημα Target .

    Η αύξηση μπορεί να εφαρμοστεί με δύο τρόπους:

    • Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στο κατάστημα Target , εάν η αύξηση προστεθεί από την εφαρμογή Multi Store.
    • Σε επίπεδο κατηγορίας προϊόντος , εάν οι αυξήσεις διαφέρουν από τη μία κατηγορία στην άλλη. αυτή η λειτουργία μπορεί να πραγματοποιηθεί από τη σελίδα καναλιού, που βρίσκεται στο κύριο μενού.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ

    Οι αυξήσεις που εφαρμόζονται στο επίπεδο της κατηγορίας προϊόντος θα αθροίζονται με τις αυξήσεις που εφαρμόζονται απευθείας από την εφαρμογή. Παράδειγμα: Εάν έχει οριστεί αύξηση 20% στην εφαρμογή και εφαρμοστεί αύξηση 10% στην κατηγορία προϊόντων "Άνδρες", τότε η κατηγορία "Άνδρες" θα έχει τελικά αύξηση 32% (25 ron x 1,2 x 1,1 = 25 ron x 1,32).

  13. Επιλέξτε τη μέθοδο στρογγυλοποίησης που θέλετε να εφαρμόσετε στις τιμές όταν τις στέλνετε στο κατάστημα Target .

  14. Κάντε κλικ στο κουμπί Ενημέρωση αφού εφαρμόσετε όλες τις απαραίτητες διαμορφώσεις.

Κατηγορίες χαρτογράφησης σε συνδεδεμένα καταστήματα

Για να είναι σε θέση να εμφανίσετε τα προϊόντα που προέρχονται από την Πηγή κατάστημα στο Target κατάστημα , είναι απαραίτητο να χαρτογραφήσει (συνεργάτης) τις κατηγορίες προϊόντων.

Η χαρτογράφηση κατηγοριών περιλαμβάνει τη σύνδεση μιας κατηγορίας στόχου με μια κατηγορία πηγής , από την οποία μπορούν να ληφθούν προϊόντα.

Οι κατηγορίες στο κατάστημα προορισμού ενδέχεται να έχουν διαφορετικά ονόματα από τις κατηγορίες στο κατάστημα προέλευσης .

Κάθε κατάστημα Target που συνδέεται μέσω της εφαρμογής Multi Store ονομάζεται Channel και εμφανίζεται στο κύριο μενού του πίνακα ελέγχου του χώρου αποθήκευσης Source (όπου είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή Multi Store).

Η διαδικασία εκτελείται ακολουθώντας αυτά τα βήματα:

  1. Πρόσβαση στο κατάστημα προέλευσης .

  2. Επιλέξτε το επιθυμητό κανάλι.

  3. Μεταβείτε στην ενότητα Χαρτογράφηση κατηγοριών και κάντε κλικ στο κουμπί Εισαγωγή κατηγοριών για να απαριθμήσετε όλες τις κατηγορίες στο κατάστημα προορισμού που θέλετε να αντιστοιχίσετε.

  4. Για κάθε κατηγορία στη στήλη Όνομα κατηγορίας που θέλετε να δημοσιεύσετε στο Target Store , επιλέξτε το όνομα κατηγορίας από το Target Store .

  5. Προαιρετικά προσθέστε μια ποσοστιαία προσαρμογή τιμής, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Για να διατηρηθεί η ίδια τιμή, το πεδίο Προσαρμογή τιμής μπορεί να παραμείνει κενό (μια τιμή μπορεί να προστεθεί μετά τη χαρτογράφηση).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Εάν έχετε ήδη ορίσει αύξηση τιμών απευθείας από την εφαρμογή Multi Store, τότε όλες οι αυξήσεις τιμών που προστίθενται από τη σελίδα χαρτογράφησης κατηγοριών θα προστεθούν σε αυτές της εφαρμογής.

  1. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση δίπλα στην αντιστοιχισμένη κατηγορία.
Επεξεργασία ονόματος κατηγορίας

Εάν αλλάξετε το όνομα μιας κατηγορίας στο κατάστημα προέλευσης , το όνομά της θα ενημερωθεί αυτόματα στη σελίδα χαρτογράφησης κατηγοριών.

Εάν αλλάξετε το όνομα μιας κατηγορίας στο κατάστημα προορισμού , το όνομά της δεν θα ενημερωθεί στη σελίδα χαρτογράφησης κατηγοριών, αλλά η αντιστοίχιση θα παραμείνει ορισμένη.

Για να ενημερωθούν τα τροποποιημένα ονόματα κατηγοριών στο κατάστημα προορισμού στη σελίδα χαρτογράφησης, είναι απαραίτητο να εισαγάγετε ξανά τις κατηγορίες προϊόντων και δεν είναι απαραίτητο να αναδιατυπώσετε τις κατηγορίες.

Χαρτογράφηση χαρακτηριστικών από συνδεδεμένα καταστήματα

Απαιτείται αντιστοίχιση τιμών χαρακτηριστικών εάν τα χαρακτηριστικά στο Target έχουν διαφορετικά ονόματα από ότι στο Source ή το Target store έχει οριστεί σε διαφορετική γλώσσα από το Source store .

Παράδειγμα: Το χαρακτηριστικό "λευκό" στο κατάστημα προέλευσης θα αντιστοιχιστεί σε "λευκό" για το κατάστημα προορισμού που χρησιμοποιεί αγγλικά

Οποιαδήποτε αλλαγή ονόματος φέρει τα χαρακτηριστικά στη σελίδα αντιστοίχισης χαρακτηριστικών θα μεταδοθεί στον κατάλογο προϊόντων του αντίστοιχου καταστήματος ( Πηγή ή Στόχος ).

Παράδειγμα: το χαρακτηριστικό "λευκό" στο κατάστημα προέλευσης αλλάζει σε "ασπρόμαυρο" στη σελίδα χαρτογράφησης χαρακτηριστικών και θα αλλάξει αυτόματα και στον κατάλογο προϊόντων πηγής.

Ατομική επιλογή προϊόντων για αποστολή

Εάν θέλετε να συμπεριλάβετε ή να εξαιρέσετε ορισμένα προϊόντα από την αναφορά στο κατάστημα προορισμού , μπορείτε να τα επιλέξετε ξεχωριστά απευθείας από την λίστα προϊόντων , από τον κατάλογο.

Για αυτό πρέπει να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επιλέξτε ένα ή περισσότερα προϊόντα.

  2. Μεταβείτε στο μενού Περισσότερες επιλογές και πατήστε Διαθεσιμότητα {channel_name} .

  3. Επιλέξτε μία από τις επιθυμητές επιλογές:

    • Επισήμανση για παραπομπή στο κανάλι Τα
      επιλεγμένα προϊόντα θα επισημανθούν ως διαθέσιμα για δημοσίευση στο κανάλι. Αυτά θα εμφανίζονται στην ενότητα Διαθέσιμα προϊόντα και θα δημοσιευτούν αυτόματα μόλις εκτελεστεί η διαδικασία εισαγωγής.
    • Εξαίρεση από την αποστολή στο κανάλι Τα
      επιλεγμένα προϊόντα θα εξαιρούνται από την εγγραφή στο επιλεγμένο κανάλι. Εφαρμόζοντας αυτήν τη ρύθμιση σε προϊόντα που έχουν ήδη καταχωριστεί στο Target , δεν θα ενημερώνονται πλέον στο κανάλι και θα απενεργοποιηθούν από το Target την επόμενη φορά που θα εκτελέσετε τη διαδικασία εισαγωγής.

Έλεγχος των διαθέσιμων προϊόντων για αποστολή

Στη σελίδα του επιλεγμένου καναλιού (από το μενού του πίνακα ελέγχου του Source store ), μπορείτε να δείτε τα προϊόντα με διαφορετικές καταστάσεις για δημοσίευση στο Target store .

Επιλέγοντας μία από τις ενότητες θα μπορείτε να δείτε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  1. Διαθέσιμα προϊόντα - τα προϊόντα που θα σταλούν στο κατάστημα Target με κάθε εκτέλεση της διαδικασίας εισαγωγής.

    Θα εμφανιστούν όλα τα προϊόντα στην Πηγή , εάν έχετε επιλέξει τη ρύθμιση Αποστολή όλων των προϊόντων αυτόματα ή θα εμφανίζονται μόνο τα επιλεγμένα προϊόντα (προϊόντα από επιλεγμένες κατηγορίες και προϊόντα που επιλέγονται μεμονωμένα).

    Εάν υπάρχουν σφάλματα, τα προϊόντα που εμφανίζονται εδώ ενδέχεται να έχουν διαφορετικές καταστάσεις όπως:
    - Ανενεργά (π.χ. η πρόσβαση API δεν λειτουργεί σωστά )
    - Σφάλμα επεξεργασίας (τα προϊόντα είναι σε κατηγορίες που δεν έχουν χαρτογραφηθεί ή δεν έχουν προστεθεί αναγνωριστικά - π.χ.: Χωρίς SKU )

    Στη στήλη Αριθμός μέρους , το πεδίο θα συμπληρωθεί αυτόματα με το αναγνωριστικό προϊόντος, μετά την εισαγωγή των προϊόντων στο Target .

  2. Καταχωρισμένα προϊόντα - προϊόντα που έχουν εισαχθεί και δημοσιεύονται στο κατάστημα Target .

  3. Προϊόντα σε εκκρεμότητα - προϊόντα που βρίσκονται στο στάδιο της εισαγωγής ·

    Τα διαθέσιμα προϊόντα που έχουν την κατάσταση επεξεργασίας θα σταλούν στο Target την επόμενη φορά που θα εκτελεστεί η διαδικασία εισαγωγής, οπότε αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται σε αυτήν την ενότητα κατά την εισαγωγή.

  4. Σφάλματα - προϊόντα που δεν εισήχθησαν. Συνήθως υπάρχουν προϊόντα που έχουν ελλιπείς πληροφορίες (π.χ. έλλειψη αναγνωριστικού, κατηγορία που δεν έχει χαρτογραφηθεί ) ή για τα οποία υπάρχουν διάφορα σφάλματα.

Τελευταία τροποποίηση: 29 Jun 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;