Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα λογότυπο για την επιχείρηση μου;
Το λογότυπο αποτελεί ουσιαστικό μέρος της οπτικής επικοινωνίας μιας εταιρείας και βασίζεται σε ολόκληρη την επωνυμία. Το λογότυπο μεταδίδει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το πεδίο δραστηριότητας, την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών, το επίπεδο του επαγγελματισμού και τις αξίες της επιχείρησής σας και πρέπει πρώτα να είναι ελκυστικό σε σχέση με το κύριο κοινό-στόχο που απευθύνεστε.
Αυτός ο οδηγός προσφέρει συμβουλές για τη δημιουργία ενός λογότυπου, το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε είτε απευθείας μέσω μιας εξειδικευμένης εφαρμογής λογισμικού είτε χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες ενός σχεδιαστή.
- Δημιουργία ταυτότητας
- Λογότυπο αντιπροσωπευτικό της επιχείρησης σας
Δημιουργία ταυτότητας
Ένα πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε ένα όνομα καταστήματος και έναν αντιπροσωπευτικό τομέα για το κατάστημα MerchantPro, το οποίο θα σας βοηθήσει στη στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Εάν δεν έχετε επιλέξει ακόμη ένα αντιπροσωπευτικό όνομα και τομέα για την επιχείρησή σας, μεταβείτε στο Κέντρο βοήθειας και μάθετε πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα .
Στη συνέχεια θα μπορείτε να δημιουργήσετε το λογότυπο ξεκινώντας από το επιλεγμένο όνομα και τομέα. Το λογότυπο θα είναι η οπτική ουσία της επιχείρησής σας και θα πρέπει να είναι εύκολο να θυμόμαστε από τους επισκέπτες και το κοινό-στόχο σας.
Ένα λογότυπο μπορεί να περιέχει τα ακόλουθα βασικά στοιχεία: ένα λεκτικό σήμα (μεταγραφή κειμένου του ονόματος σας) και ένα εικονίδιο (ένα γραφικό στοιχείο ή ένα αντιπροσωπευτικό σύμβολο).
Η κατασκευή του λογότυπου θα μπορούσε να ξεκινήσει πρώτα με τη δημιουργία του wordmark (συμβολισμός της λέξης κλειδί), γύρω από το οποίο θα προστεθούν τα γραφικά στοιχεία. Υπάρχουν επίσης περιπτώσεις κατά τις οποίες το λογότυπο μπορεί να διαμορφωθεί μόνο από το στοιχείο κειμένου, στυλιζαρισμένο και το σύμβολο εγκαταλείπεται εντελώς.
Σε άλλες περιπτώσεις, μια επωνυμία μπορεί να έχει μικτό λογότυπο (λέξη και εικονίδιο). Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εικονίδιο σε διαφορετικές τοποθεσίες όπου ο χώρος δεν σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ολόκληρο το λογότυπο, για παράδειγμα ως Favicon.
Το Favicon είναι το εικονίδιο που σχετίζεται με έναν ιστότοπο, το οποίο μπορείτε να δείτε στο πρόγραμμα περιήγησης (σε καρτέλες, δίπλα στον τίτλο των ιστοσελίδων, σελιδοδείκτες κ.λπ.) ή στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.
Ανάλογα με το πεδίο δραστηριότητας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λογότυπο αντιπροσωπευτικό αυτού του κλάδου στο λογότυπο, αλλά αποφύγετε τη χρήση εξαιρετικά κοινών συμβόλων, επειδή δεν θα μπορούν να σας προσφέρουν τη μοναδικότητα που αναζητάτε. Ένα λογότυπο πρέπει να είναι διαφορετικό από αυτό των ανταγωνιστών για να αναγνωρίζεται εύκολα και να θυμάται από το κοινό, δηλαδή τους πελάτες σας.
Λογότυπο αντιπροσωπευτικό της επιχείρησης σας
Το σωστό λογότυπο αντικατοπτρίζει την ταυτότητά σας σε κάθε περίσταση. Θα χρησιμοποιηθεί, ανάλογα με το περιβάλλον, σε διαφορετικά μεγέθη και αναλύσεις και γι 'αυτό είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη ορισμένες αρχές σχεδιασμού.
Για οποιοδήποτε μοντέλο λογότυπου, η απλότητα και η καθαρή εμφάνιση θα μεταφέρουν μια καλά καθορισμένη και επαγγελματική εικόνα, δηλαδή μια ισχυρή, αξιόπιστη μάρκα. Συνιστάται να χρησιμοποιείτε έναν ελάχιστο αριθμό χρωμάτων και γραμματοσειρών (1-3) που δεν δημιουργούν οπτική συμφόρηση.
Μερικές φορές, η χρήση λογότυπου Wordmark , που αποτελείται αποκλειστικά από στυλιζαρισμένο κείμενο και χωρίς άλλα γραφικά μπορεί να είναι μια έγκυρη επιλογή. Σε αυτές τις περιπτώσεις, λεπτομέρειες όπως η απόσταση που χρησιμοποιείται μεταξύ των γραμμάτων θα επηρεάσουν τον τρόπο που γίνεται αντιληπτό το λογότυπο. Για παράδειγμα, ο μεγάλος - άνετος χώρος μεταξύ των γραμμάτων χρησιμοποιείται συχνά στη σφαίρα του μοντέρνου σχεδιασμού, ενώ ένας στενότερος χώρος μπορεί να σχετίζεται με μια παραδοσιακή επιχείρηση, όπως μια επιχείρηση που πουλά δέρμα ή αντίκες.
Ανεξάρτητα από το αν το επιλεγμένο λογότυπο είναι ένα στυλιζαρισμένο κείμενο ή μια πλήρης σύνθεση, που αποτελείται από ένα λεκτικό σήμα και ένα εικονίδιο, το λογότυπο θα πρέπει να φαίνεται καλό τόσο σε μονόχρωμο / ασπρόμαυρο όσο και σε χρώμα, αλλά και σε διαφορετικά μεγέθη. Είναι σημαντικό το εικονίδιο να μπορεί να προβληθεί και να κατανοηθεί ακόμη και σε μικρό μέγεθος.
Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία για τη δημιουργία ενός λογότυπου και τα περισσότερα περιέχουν επίσης προκαθορισμένα πρότυπα λογότυπων που μπορείτε να επεξεργαστείτε ανάλογα με τις ανάγκες:
Το λογότυπο που δημιουργήθηκε συνιστάται να προστεθεί τόσο στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσο και σε διάφορα διαφημιστικά υλικά, τιμολόγια, επαγγελματικές κάρτες, τυπωμένα εκπτωτικά κουπόνια, ετικέτες, τσάντες ή κουτιά παράδοσης. Δοκιμάστε πολλές παραλλαγές λογότυπου πριν επιλέξετε ένα μοντέλο, για να μάθετε πώς θα μοιάζει με διαφορετικά ψηφιακά και έντυπα μέσα.
Εάν συνεργάζεστε με μια εταιρεία σχεδιασμού για να δημιουργήσετε την επωνυμία και το λογότυπό σας, βεβαιωθείτε ότι στο τέλος θα λάβετε ένα συγκεκριμένο έγγραφο με όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οπτική ταυτότητα ( Brandbook - Visual Identity Guide ), το οποίο θα περιλαμβάνει ένα σύνολο κανόνων και συστάσεις για τη χρήση και την εφαρμογή του.
Είτε επιλέξετε να δημιουργήσετε το δικό σας λογότυπο είτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες ενός σχεδιαστή, στο τέλος του έργου βεβαιωθείτε επίσης ότι λαμβάνετε τα ακόλουθα αρχεία:
-
Χρωματιστά:
- Παραλλαγή χρώματος;
- Μονόχρωμη έκδοση (για έγγραφα τυπωμένα σε ένα χρώμα) "
- Θετικές και αρνητικές εκδόσεις του λογότυπου
-
Πρότυπα:
- Οριζόντιο λογότυπο;
- Κάθετο λογότυπο;
- Τετράγωνο λογότυπο;
- Απομονωμένο εικονίδιο
-
Προφίλ:
- Παραλλαγή Ιστού (Web Variant) 72 dpi / RGB;
- Εκτύπωση 300 dpi / CMYK;
-
Αρχεία:
- Διαφανές φόντο ( .png , η πιο χρησιμοποιημένη έκδοση).
- Αδιαφανές φόντο ( .jpg );
- Υψηλής ποιότητας αρχεία εκτύπωσης και προέλευσης ( .pdf , .ai , .eps , .tiff ; .psd ).
Μετά τη δημιουργία του λογότυπου, το πρότυπο καταστήματος θα μπορούσε να επεξεργαστεί σύμφωνα με την παλέτα χρωμάτων που περιλαμβάνεται στο λογότυπο, για να ολοκληρωθεί η εικόνα του διαδικτυακού καταστήματος με την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Τα χρώματα που επιλέχθηκαν για τη σχεδίαση του καταστήματος θα μπορούσαν να είναι ίδια με εκείνα του λογότυπου ή στην ίδια παλέτα χρωμάτων, ή διαμετρικά αντίθετα, για να επισημάνουν τα αντιπροσωπευτικά γραφικά στοιχεία.