Πώς λειτουργεί η εφαρμογή Πορτοφόλι;

Η εφαρμογή Πορτοφόλι επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία εντός του καταστήματός σας ενός εικονικού πορτοφολιού πελάτη που προορίζεται για τη συγκέντρωση πιστώσεων αξίας , το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα για τη μερική ή πλήρη πληρωμή μελλοντικών παραγγελιών.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργεί η εφαρμογή Πορτοφόλι και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τρόπος πληρωμής από τους πελάτες του καταστήματός σας.

  • Εγκατάσταση και ρύθμιση
  • Τρόποι συγκέντρωσης πόντων στο Πορτοφόλι
  • Προσθήκη μη αυτόματων συναλλαγών στο Πορτοφόλι
  • Προβολή του Πορτοφολιού στο κατάστημα
  • Πραγματοποίηση πληρωμών μέσω του Πορτοφολιού

Εγκατάσταση και ρύθμιση

Για να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Πορτοφόλι στο κατάστημά σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Τρόποι πληρωμής .
  2. Μεταβείτε στην εφαρμογή Πορτοφόλι .
  3. Πατήστε το δεξί κουμπί για να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Εγκατάσταση εφαρμογής .
  5. Μεταβείτε στην ενότητα Γενικές ρυθμίσεις και επιλέξτε για ποιους τύπους πληρωμών θέλετε να επιτρέψετε τη χρήση του Πορτοφολιού:
    • Μερικές πληρωμές - ενεργοποιώντας την επιλογή, οι πελάτες θα μπορούν να πληρώνουν μέρος της αξίας της παραγγελίας χρησιμοποιώντας το κατάλληλο ποσό που είναι διαθέσιμο στο Πορτοφόλι και η διαφορά πληρωμής θα πληρωθεί με έναν από τους άλλους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. Σε ορισμένες περιπτώσεις και ανάλογα με τις ισχύουσες ρυθμίσεις, ολόκληρη η αξία της παραγγελίας μπορεί να πληρωθεί από το Πορτοφόλι.
    • Πλήρεις πληρωμές - η επιλογή πληρωμής από το Πορτοφόλι θα εμφανίζεται στη λίστα των μεθόδων πληρωμής ολοκλήρωσης αγοράς μόνο εάν το κατάλληλο ποσό που είναι διαθέσιμο στο Πορτοφόλι είναι μεγαλύτερο ή ίσο με την αξία της παραγγελίας.
  6. Μεταβείτε στην ενότητα Ρυθμίσεις εμφάνισης και ορίστε τους όρους βάσει των οποίων θα εμφανίζεται ο τρόπος πληρωμής του Πορτοφολιού ανάλογα με τη χώρα, τις μεθόδους παράδοσης, τις ομάδες πελατών, τις κατηγορίες προϊόντων ή την τιμή παραγγελίας.
  7. Μεταβείτε στην ενότητα προγραμματιστή , η οποία προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής δοκιμαστικών IP για την επαλήθευση της μεθόδου πληρωμής στο κατάστημα, χωρίς να είναι ορατή στους πελάτες. μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, είναι απαραίτητο να εξαλειφθούν αυτές οι IP.
  8. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού ελέγξετε όλες τις ρυθμίσεις.

Τρόποι συγκέντρωσης πόντων στο Πορτοφόλι

Η λειτουργία Πορτοφολιού είναι διαθέσιμη μόνο για πελάτες που έχουν λογαριασμό χρήστη στο κατάστημα.

Ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έκανε ο έμπορος κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής Πορτοφόλι, οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να συγκεντρώσουν πιστωτικές αξίες βάσει των ακόλουθων μηχανισμών:

  • Από την απόκτηση πόντων επιβράβευσης (είναι απαραίτητο να εγκαταστήσετε στο κατάστημα την εφαρμογή Loyalty Points , διαθέσιμη στη σελίδα Εφαρμογές ).
  • Με την εφαρμογή κανόνων έκπτωση είδος καλάθι με την επιλογή Μπόνους Cashback , σύμφωνα με την οποία ένα ορισμένο ποσοστό της τάξης του πελάτη θα δοθεί πίσω με τη μορφή της αξίας δανείων σε Πορτοφόλι
  • Ως αποτέλεσμα της απόφασης του πελάτη να λάβει την αξία της επιστροφής με τη μορφή πιστώσεων στο Πορτοφόλι.
  • Χορηγώντας με μη αυτόματο τρόπο πιστώσεις αξίας στο πορτοφόλι του πελάτη.

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Όλες οι λειτουργίες που πραγματοποιούνται σε επίπεδο Πορτοφολιών πελατών παρατίθενται στον πίνακα ελέγχου, στην ενότητα Πελάτες> Συναλλαγές Πορτοφολιού .

Προσθήκη μη αυτόματων συναλλαγών στο Πορτοφόλι

Η επιλογή επιτρέπει τη μη αυτόματη χορήγηση πιστώσεων αξίας, μέσω των οποίων οι πιστοί πελάτες ενός καταστήματος μπορούν να επιβραβεύονται επιπλέον. Επίσης, είναι διαθέσιμη η επιλογή χρέωσης πιστώσεων από το Πορτοφόλι του Πελάτη, για καταστάσεις που το απαιτούν (π.χ. πιστωτικά λάθη).

Για να προσθέσετε μη αυτόματα μια συναλλαγή στο Πορτοφόλι ενός πελάτη, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μεταβείτε στη λίστα πελατών στον πίνακα διαχείρισης.
  2. Επιλέξτε τον πελάτη του οποίου το Πορτοφόλι θέλετε να πιστώσετε / χρεώσετε.
  3. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσθήκη συναλλαγής στο Πορτοφόλι δίπλα του.
  4. Επιλέξτε τον τύπο συναλλαγής που θέλετε να προσθέσετε: Πίστωση Πορτοφολιού / Χρέωση μέσω Πορτοφολιού ;
  5. Εισαγάγετε το ποσό με το οποίο θα πιστωθεί / χρεωθεί ο λογαριασμός.
  6. Ελέγξτε την επιλογή Αποστολή email ειδοποίησης στον πελάτη για να τον ενημερώσετε για την αλλαγή που πραγματοποιήθηκε (το προκαθορισμένο μήνυμα μπορεί να αλλάξει από την ενότητα Ιστότοπος> Στοιχεία με δυνατότητα επεξεργασίας ή να προσαρμοστούν στο πλαίσιο κειμένου που θα ανοίξει κατά τον έλεγχο της επιλογής).
  7. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού ελέγξετε όλες τις ρυθμίσεις.

Προβολή του Πορτοφολιού στο κατάστημα

Οι πελάτες που έχουν λογαριασμό χρήστη μπορούν να παρακολουθούν στην ενότητα Ο λογαριασμός μου> Πορτοφόλι του καταστήματος τόσο την κατάσταση των σημείων του Πορτοφολιού όσο και την πλήρη λίστα συναλλαγών.

Πραγματοποίηση πληρωμών μέσω του Πορτοφολιού

Εάν πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να επιτρέπεται η πληρωμή από το Πορτοφόλι, οι πελάτες μπορούν να δουν την επιλογή Πληρωμή μέσω Πορτοφολιού στη λίστα των διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής στη σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελιών (ολοκλήρωση αγοράς). Η χρήση πιστώσεων στο κατάστημα μπορεί να γίνει, ανάλογα με τις ρυθμίσεις του εμπόρου ή τις ιδιαιτερότητες του πελάτη / παραγγελίας, για:

  • Μερική πληρωμή - η διαφορά πληρωμής μπορεί να πληρωθεί μέσω άλλου τρόπου πληρωμής της επιλογής σας.
  • Πλήρης πληρωμή - για την πληρωμή ολόκληρης της αξίας της παραγγελίας.

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ή σε περίπτωση επιστροφής, οι πιστώσεις που χρησιμοποιήθηκαν για την πληρωμή των προϊόντων θα ανακατανεμηθούν αυτόματα στο πορτοφόλι του πελάτη.

Τελευταία τροποποίηση: 04 Jul 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;